نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2637
-
الف
+

بازگشت بازیگر «ملکوت» به تلویزیون با یک سریال رمضانی جدید

«رضا رویگری» طی یک مصاحبه در پیوند با نقش خود در سریال «به کجا چنین شتابان» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا رویگری» بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» در گفتوگویی در پیوند با نقش خود در این سریال اظهار کرد: از آنجا که می دانستم این نقش جذاب است و از آن کارهایی است که می توانستم از عهده آن بر بیایم، این نقش را پذیرفتم؛ البته نقش های خاکستری و جذاب را همیشه دوست داشته ام. شخصیت فریدون نیز نقشی بود که به خوبی توانستم در آن فرو بروم.

رضا رویگری: آرزوی من این است که به افغانستان زیبا سفر کنم / انشاالله فضای مجازی نابود شود

او با بیان اینکه ابتدا قرار بود زنده یاد «خسرو شکیبایی» این نقش را بازی کند، ادامه داد: متاسفانه آقای شکیبایی فوت شدند و این کار قسمت بنده شد. همچنین نقش بانو صدق‌گویا را هم قرار بود خانم «عسل بدیعی» بازی کند که این اتفاق نیفتاد. پیشنهاد بازی خانم صدق گویا را دادم که ایشان هم عالی از عهده نقش برآمدند.
 
رویگری در مورد سریال «به کجا چنین شتابان» خاطرنشان کرد: نکاتی که در سریال مشاهده شد به طرز فکر کارگردان کار بر می گردد. آقای طالبی دلش می خواست مسائل و دیالوگ‌هایی که جذاب است را به تماشاگر القاء کند.

بازیگر سریال «ملکوت» با اشاره به پیشنهاداتی که اخیرا به وی در عرصه بازیگری شده است: در این مدت پیشنهادهایی برای بازی شده است که یکی از آنها کار آقای «سیروس مقدم» می باشد که قرار است در اوایل حمل(فروردین) کلید بخورد و فکر می کنم سریال رمضانی است. سریال دیگری هم قرار است با آرش معیریان کار کنم. با «حسن حجگذار» هم سریال «المپیادی ها» را کار می کنم که فلمبرداری آن هنوز در مشهد به پایان نرسیده است.

«رضا رویگری» زاده‌ 6 جدی(دی) 1325 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر، آوازخوان و نقاش اهل ایران است.

وی فعالیت هنری خود را با تیاتر و با ایفای نقش در نمایش «ویس و رامین» آغاز کرد و سپس با نقش‌آفرینی در دو قسمت از سریال «چنگک» وارد عرصه تلویزیون شد.

رویگری با ایفای نقش در سریال «محله‌ بهداشت» (1363) در میان مردم شناخته شد و در سال 1363 با بازی در فلم «عقاب‌ها» به کارگردانی «ساموئل خاکچیان»، قدم به عرصه‌ سینما گذاشت.

وی بازی در فلم های سینمایی «اجاره‌نشین‌ها» (۱۳۶۵)، «کانی مانگا»(1366)، «شب بیست و نهم» (۱۳۶۸)، «ماه عسل» (۱۳۷۱)، «بلوف» (۱۳۷۲)، «جوانی» (۱۳۷۷)، «شک» (۱۳۸۰)، «دلشکسته» (1387)، «زمهریر» (1388)، «اخراجی‌ها 3» (1389)، «صداست که می‌ماند» (۱۳۹۰)، «راه بهشت» (۱۳۹۰)، «قرار بعدی همان‌جا» (۱۳۹۲) و ... را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

رویگری همچنین در سریال هایی چون «برگ و باد» (1377-1376)، «معصومیت از دست‌ رفته» (1381)، «پول کثیف» (1385)، «خط شکن» (1387)، «عملیات 125» (1387)، «مختارنامه» (1388)، «دارا و ندار» (1389-1388)، «تاوان» (1389)، «ملکوت» (1389)، «سه، پنج، دو» (1390)، «زمانی برای عاشقی» (1392)، «مدینه» (1393)، «تنهایی لیلا» (1394) و ... به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

عصبانیت بازیگر ایرانی از شایعات؛ «رضا رویگری»: مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند؟!

ع ا

نظر شما
ارسال نظر